Pumpor!

Nu är det Halloween till helgen! En helg som jag älskar! Maskerad är det bästa som finns! Jag har gjort lite halloweenpyssel. Bl a en liten virkad pumpa som jag påbörjade förra året men den var så tråkig att göra så den fick vänta ett år! :D




Den fick sitta på min halloween-inspirerade ljushylla!

Idag har jag ju haft pysselonsdag! Körde till Vallberga och köpte en stor fin pumpa som jag skar ett ansikte i! Den blv jättebra! :D Funderar på att köpa en till lit mindre imorgon och ha inne i lägenheten!









Den fick pryda vår trappuppgång! Scaryy! ;D



Kommentarer
Postat av: Christel

Superfina pumpor! Gillar den mjuka väldigt! :-)

2011-10-26 @ 20:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0