Raubtier i lördags!

Vi var på konsert i lördags och såg Raubtier på James rockbar i Halmstad! Har längtat efter det hur länge som helst känns det som! Kvällen blev jättebra. Först åt vi på en liten pizzeria i Halmstad. Det var jag, Adam, Frida, Joy, Kevin, Elin, Robin och Elins kompis Emma! :) Sen drog vi till James. Där träffade vi Felix och Isac och deras kompisar. Blev lite förvånad över att Isac var där för han är ju för ung!!! Hehe, men han hade smitit in ändå! Träffade min gamla jobbarkompis My från CoG och pratade massa med henne. Skittrevligt. Och så träffade jag Oskar från Halle. Massa trevligt folk!
Jag och Frida krigade längst fram under konserten.. som vanligt. Hehe, det var jättetrångt och jag hade nog haft det bättre lite längre bak. James var lite litet för ett så stort band.. Kravallstaketet välte över scenen så de fick stå och trycka tillbaka det hela tiden! X)

Frida!

Efter konserten var det Adam som ville hem för en gångs skull! Jag ville stanna.. :D
När vi hämtade jackorna träffade vi delar av bandet. Det var najs! Haha!

 


Kevin fick Hulkoffs autograf och var väldigt nöjd med det! :D "Alex, ta en bild!!... Ta en bild till!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0